بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


فردوسی پور:با شخصیت حقیقی قلعه نویی مشکلی ندارم!

http://www.vip.irfreeup.com/do.php?img=21935

اشتباهات داوری بازهم بیشتر به ضرر آبی ها بود!

برنامه نود دوشنبه شب این هفته آیتم های مختلفی از دربی پایتخت نشان داد که برخی از آنها تکرار مکررات از دربی های قبلی بود.مانند استقبال تماشاگران  تجمع عده ای از فوتبالدوستان از شب قبل از دربی و خوابیدن در کنار درهای ورزشگاه آزادی،مشکلات همیشگی نبود امکانات و ....
اما در بحث کارشناسی داوری مجددا مواردی مطرح شد که به برخی از موارد آن اشاره ی جزئی می کنیم.
بنا بر نظر محمد فنانی کارشناس برنامه نود جریمه خطای پیام صادقیان بر روی جواد نکونام یک کارت قرمز و اخراج از زمین بازی بود!
خوب اگر فغانی  به قول برخی از کارشناسان نمی خواست بازی را مدیریت کند و صادقیان را از زمین بازی اخراج می کرد هم قرمزها ده نفره میشدند و هم روال بازی به احتمال فراوان با تغییراتی که دو مربی در سیستم و نحوه بازی بازیکنان تیم خود می کردند،سمت و سوی دیگری می رفت و نیز دیگر پیام صادقیانی در کار نبود که محمد قاضی بخواهد اشتباه داوری را به وی گوشزد کند و برای جبران خطائی که روی نکونام انجام داد،آن تکل محکم را روی پای وی بزند تا مهاجم استقلال هم مستحق  گرفتن کارت قرمز از داور بازی بشود!
اما نکته غیر قابل هضم این هفته برنامه نود نشان ندادن خطاهای مکرر قاسم دهنوی بر روی بازیکنان استقلال بود!دوشنبه شب فردوسی پور نه تنها هیچکدام یک از خطاهای  این بازیکن را در آیتم کارشناسی داوری این بازی قرار نداده بود،بلکه باز هم بد سلیقگی  و شاید بهتر است بگوییم عرق قرمز بودن خود را مجددا نشان داد و صحنه ی از تقابل سید مهدی سید صالحی با پژمان منتظری در محوطه جریمه استقلال را در میان موارد مشکوک داوری قرار داده بود و می خواست به سود تیم محبوبش یک پنالتی از کارشناس داوری بگیرد!
فردوسی پور در این چند سالی که برنامه نود را روی آنتن می برد همیشه خواسته خودش را بی طرف نشان دهد اما در خیلی مواقع با دفاع کردن از مواضع و منافع قرمزها بارها علاقه خود را به این تیم تهرانی نشان داده است!
لذا ما استقلالی ها تا حدودی با بد سلیقگی فردوسی پور کنار آمده ایم و بیشتر بخاطر همان معدود مواردی که نشان دهنده اجحاف در حق تیم محبوبمان م باشد با وی و برنامه اش بخصوص در چند سال اخیر کنار آمده ایم!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 19 / 6 / 1392برچسب:رسانه ملی,برنامه نود,امیر قلعه نویی,عادل فردوسی پور,باشگاه استقلال, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com